آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014
نوشته شده در پنج شنبه 26 فروردين 1395
بازدید : 324
نویسنده : سهیل

با Jessica Mellet همراه شوید تا در فصل جدید آموزش هایش ، حرکات ورزشی ایروبیک را در خانه فرا بگیرید . ایروبیک نوعی فعالیت ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به مصرف اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و بصورت مداوم انجام می‌شوند.هم واژه و هم روشهای تمرینی آن توسط دکتر کنت کوپر و سرهنگ پاولین پاتز (فیزیوتراپ) هر دو از نیروی هوایی آمریکا ابداع شدند. کوپر که شخصاً علاقه‌مند به تمرینات ورزشی بود، هم از دید شخصی و هم از دید حرفه¬ ای برای یافتن جواب یک سوال کنجکاو شده بود. موضوع از این قرار بود که برخی از افراد با توان عضلانی بالا، در ورزشهایی مانند دوهای استقامت، شنا و دوچرخه سواری ضعیف عمل می‌کردند. او شروع به اندازه گیری سیستماتیک کارایی افراد توسط دوچرخه درجا کرد. او کارایی پایدار افراد را بر اساس توانی آنها در مصرف اکسیژن اندازه گیری کرد.

 Aerobic Workout With Jessica Mellet آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014

 

download آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014لینک های دانلود :  Direct Link

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ایروبیک, آموزش حرکات تمرین هوازی, آموزش حرکات تمرینات ورزشی روزانه, اموزش ورزش ایروبیک با Jessica Mellet, برنامه ورزشی ایروبیک, بهبود سیستم مصرف اکسیژن, تمرینات ورزشی مفید, تمرینات ورزشی کوتاه و مفید, حرکات مفید ایروبیک, حرکات مفید رسیدن اکسیژن به بدن, دانلود آموزش Aerobic 2014, دانلود آموزش های Aerobic, دانلود فیلم آموزش ایروبیک, دانلود فیلم آموزش حرکات Aerobic, دانلود فیلم ایروبیک 2014, فیلم اموزش ایروبیک, فیلم برنامه تمرین هوازی, ورزش تمرین هوازی, ویدئوی آموزش ایروبیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: